شرکت های مرتبط




Surveyor

بهترین هواپیما برای خدمات ویژه از جمله عکس برداری و فیلم برداری مادون قرمز و کلاسیک، نقشه برداری سه بعدی از عوارض زمین، تجسس، گشت دریایی و مرزی، نظارت و مراقبت خطوط لوله و برق، و ...

سرعت بسیار بالا، ثبات عالی دوربین و صدای کم، برد و عملکرد خارق العاده حتی در بدترین شرایط محیطی مثل نواحی قطبی، بیابانی و استوایی

 سیستم تجسسی هواپیمای Surveyor برپایه ی ایرفریم هواپیمای Virus SW 100  و با تعبیه بسته های پیشرفته حسگر و سیستم های کنترل تهیه شده است. این هواپیما در دو نوع با طول بال 30 یا 50 فوت عرضه شده و سپس بر اساس نیازها و سفارشات شما تغییرات خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه

با ایرفریم اصلی ما شروع کنید و بر اساس تیاز خود تغییرات ایجاد کنید. کار ما تولید آنچه شما سفارش می دهید است. این هواپیما برای موارد زیرمناسب می باشد:

-          پرواز درارتفاعات بسیار زیاد (تا 30000 پا)

-          پرواز با برد زیاد (تا 4500 کیاومتر)

-          مداومت پرواز با سرعت بالا تا 30 ساعت

هواپیمای Virus SW 100 برنده دو جایزه از ناسا (PAV 2007 Challenge  و GAT 2008 Challenge) برای برتری در فن آوری ساخت هواپیما شده است.  هواپیمای Surveyor 35  برای سرعت بسیار بالای خود و همچنین ثبات در سرعتی که فیلم برداری انجام می گیرد شهرت دارد.

در صورتی که نیاز به پرواز های طولانی تر باشد Surveyor 50  گزینه بهتری است. این مدل کارآیی بسیار بالا، صدای خیلی کم و توانایی پرواز تا بیش از 24 ساعت را دارد.

با استفاده از پیشرفته ترین فن آوری تولید کامپوزیت، ایرفریم این هواپیما کاملاً ضد سایش است و مقاومت زیادی در سختترین شرایط از خود نشان می دهد. بیش از 600 فروند از این هواپیما سرتاسر دنیا بر فراز بیابان ها، مناطق قطبی و استوایی در حال پرواز می باشند. Pipistrel Sutveyor یک هواپیمای همه کاره به تمام معناست و قابلیت کنترل عالی، هزینه کم خرید و بکارگیری، و حسگر های توانمند ازخصوصیات آن می باشد.

سه گونه ازهواپیماهای Surveyor 35  و Surveyor 50 با ظرفیت های باری متفاوت موجود می باشد. البته این امکان برای شما وجود دارد که هواپیما را بر اساس نیازهای خاص خود سفارش دهید.

هواپیماهای زیر در 4 شکل موجود می باشد:

Surveyor VIDEO: مناسب برای نظارت و دیده بانی و ضبط ویدئویی در روز و شب

Surveyor ULTRA-HIGH RES PHOTO: مناسب برای نقشه برداری 3 بعدی، نقشه کشی و عکس برداری هوایی به طور خودکار

Surveyor LDC: دوربین رو به پایین برای نقشه کشی

راهنما:

  • پلتفرم Surveyor VIDEO: مناسب برای نظارت و دیده بانی و ضبط ویدئویی در روز و شب. این سامانه مجهز به دوربین HD با زوم دیجیتال و یک دوربین مادون قرمز می باشد که بر یک gyrostabilized gimbal سوار شده است.
  • پلتفرم Surveyor ULTRA-HIGH RES PHOTO: مناسب برای نقشه برداری 3 بعدی و عکس برداری هوایی. این سامانه مجهز به یک دوربین با رزولوشن بسیار بالا (MP 36) بر یک gyrostabilized gimbal می باشد.
  • Surveyor LDC: دوربین رو به پایین برای نقشه کشی با استفاده از یک automated image tracking and alignment gimbal

 

    

پلتفرم Surveyor VIDEO:

مجهز به دوربین HD با زوم دیجیتال 28 برای گشت روزانه و یک دوربین مادون قرمز 640×480 و بهترین روش برای انجام مراقبت و صیط تصاویر ویدئویی

از این هواپیما معمولاً برای ماموریت های زیر استفاده می شود:

  • عملیات ها در روز و شب
  • نظارت و مرقبت از مرز ها
  • امنیت ملی
  • نظارت بر ترافیک
  • امنیت رویداد های خاص
  • تجسس و دیده بانی
  • پیدا کردن هدف و دنبال کردن آن
  • مشایعت
  • مدیریت آتش/ بحران
  • کسب اطلاعات در هوا
  • کنترل آلودگی ها
  • جلوگیری ازجرم
  • مدیریت حیات وحش
  • مدیریت جنگل
  • پشتیبانی در مواقع بحران
  • نظارت بر بنادرودریاها
  • عملیات امداد و نجات کشف مکان قربانیان
  • گشت دریایی و ساحلی
  • نظارت بر خطوط برق، نفت و آب

 

بسته حسگر در پلتفرم Surveyor VIDEO:

مناسب برای ضبط ویدئویی در روز و شب

دوربین HD  ( 1280×720) با حسگر قوی زوم یکپارچه (×28)

Gyro-stabilized gimbal with vibration damping mount

حسگر FLIR 480 ×640

ویدئوی دیجیتالی

کامپیوترنیرومند با صفحه لمسی 13 اینچی، joystick، و Windows OS

یک ترابایت هارد محکم برای ضبط ویدئویی به مدت طولانی که مخصوص نرم افزار دید در ارتفاعات بالا طراحی شده است.

نرم افزار دنبال کردن اهداف ثابت

نرم افزار دنبال کردن اهداف متحرک (به عنوان یک آپشن قابل انتخاب است چون در شکل اصلی طرح نیست.)

پلتفرم Surveyor ULTRA-HIGH RES PHOTO:

مجهز به یک دوربین  MP36 و high vibration damping gimbal می باشد و برای ماموریت های زیر بسیار مناسب است:

  • اندازه گیری حجم حفاری
  • نقشه برداری املاک برای مدیریت دارایی
  • مدیریت جنگل
  • طراحی زیر ساخت
  • تخمین خسارت پس از بلایای طبیعی
  • تولید نقشه 3 بعدی به طور خودکار
  • نقشه برداری از خطوط برق و خطوط لوله آب و نفت
  • عکس برداری هوایی
  • تبلیغات 

پلتفرم Surveyor ULTRA-HIGH RES PHOTO:

مناسب برای نقشه برداری 3 بعدی و عکس برداری هوایی

دوربین MP 36 حسگر صدای کم با رزولوشن بسیار بالا

لنز بسیار روشن F2.8 70 mm

بخش دریافت تصاویر

Gyro-stabilized gimbal with vibration damping mount

کامپیوترنیرومند با صفحه لمسی 13 اینچی، joystick، و Windows OS

صفحه نمایشگر ثانویه اختیاری

یک ترابایت هارد محکم برای ضبط ویدئویی به مدت طولانی که مخصوص نرم افزار دید در ارتفاعات بالا طراحی شده است.

نرم افزار دید

نرم افزار دنبال کردن اهداف ثابت

Surveyor LDC (Look down camera):

خصوصیات این مدل:

  • بسیار سبک – 3 کیلوگرم بدون دوربین
  • با دوربین های Nikon، Cannon، Hasselblad (فرمت های گوچک و متوسط دوربین)
  • تست شده بر   Surveyor 35 و  Surveyor 50
  • برنامه ریزیمسیر عکس برداری هوایی از قبل
  • انتقال آسان اطلاعات ناوبری به LCD از طریق  SD یا USB
  • شروع فیلم برداری خودکار بر فراز نقاط از پیش تعیین شده
  • تایید عکس ها ظاهر شده در صفحه نمایش
  • ناوبری GNSS
  • جبران تغییر زاویه دوربین در اثر باد به طور الکترونیکی

تولید سریع حسگرهای دیجیتال با رزولوشن بالا برای دوربین های کوچک و متوسط آغازگر دوره جدیدی در عکسبرداری عمودی هوایی بود. استفاده از Surveyor به معنای داشتن نگرش محیط زیستی است. این هواپیمای تمام حرفه ای صدا و آلودگی کمی تولید می کند.

سیستم های جدید ناوبری GNSS  و INS  قابلیت ثبت دقیق محل هر عکس را دارد و بررسی و پردازش عکس ها را راحتتر می کند. به دلیل توسعه بی حد وحصر شهری و بلایای طبیعی از جمله آتش سوزی در جنگل ها، زلزله، رانش زمین وبرف، سیل ها، و بادهای طوفانی، محیط زیست آسیب پذیر ما به سرعت در حال تغییر است. به منظور برنامه ریزی و بازسازی، ما باید نظارت هوایی داشته باشیم و تغییرات در طبیعت و محیط های شهری را رصد کنیم. دوربین LDC  برای نقشه برداری هوایی در عرصه های کوچک و متوسط و پروژه های کم هرینه مناسب است. این وسیله برای تولید نقشه از طریق عکس دیجیتال مستقیم و همچنین اندازه کیری های فوتوگرامتریک (تهیه نقشه از روی عکس های هوایی) عالی می باشد.   

کیفیت عالی

  • عکسبرداری هوایی دقیق به صورت عمودی
  • حسگر های دوربین دیجیتال با قدرت MP 60-24
  • دوربین ها و لنز های کالیبره شده
  • رزولوشن از mm 03/0

هزینه کم

سیستم LDC از کامپیوتر راهبری آنبورد و دوربین و نرم افزار نقشه برداری هوایی تشکیل شده است.

کاربرد های دیگر این وسیله عبارتند از:

  • برنامه ریزی مسیر نقشه برداری هوایی و نقاط مورد نظر
  • سیستم ناوبری GNSS
  • راهنمایی خلبان حین پرواز های نقشه برداری هوایی
  • به کار انداختن دوربین
  • تصحیح جهت گیری دوربین

چرا Surveyor  یک انتخاب ایده آل است؟

به دلیل آنکه هواپیمای Virus SW 100 همه موارد زیر را دارد:

  • سرعتی معادل 264 کیلومتر برساعت برای رسیدن به محل کار در کوتاه ترین زمان
  • بردی بیش از 1400 کیلومتر در سرعت بالا
  • مداومت پرواز بیش از 7 ساعت در حالت حرکت آرام یا نظارت
  • مصرف سوخت بسیار کم (18 لیتر در ساعت در حالت سرعت و 10 لیتر در حالت حرکت آرام)
  • وزن بار قابل حمل و انعطافپذیری بالا- حتی با سوخت کامل دو نفر می توانند با آن برای انجام ماموریت پرواز کنند.
  • دو سری وسایل آموزشی برای مقاصد آموزشی
  • هزینه های بکارگیری بسیار پایین و نرخ گسیل بالا
  • هزینه های تعمیر و مراقبت پایین و بسته تعمیر ومراقبت همراه با هواپیمای خریداری شده بدون پرداخت اضافه
  • چرخ های قوی که مناسب برای نشست و برخواست در باند های ناهموار است
  • چتر نجات کامل که در موارد ضرورت سرنشینان و کل هوایما را سالم بر زمین می نشاند
  • سکوی بالا رفتن از بدنه برای دسترسی به دوربین و سکوی بالا رفتن از بالها برای دسترسی به بسته های حسگر

هواپیمای Surveyor کار هایی می کند که دیگرهواپیماها نمی توانند:

  • رسیدن به ارتفاع حداکثر 5800 متر برای فرار از دید افراد روی زمین یا پرواز بر فراز کوهها
  • برد بسیار طولانی – به مقصد رسیده و کار خود را انجم داده و باز میگردید بدون اینکه سوخت گیری مجدد داشته باشید
  • مشاهده اهداف با سرعت چرخش پایین (فقط 90 کیلومتر بر ساعت)، جایگزین هلی کوپتر
  • مداومت پرواز بیش از 7 ساعت در حالت آرام
  • ظرفیت حمل بالا: با سوخت کامل، ظرفیت یک خلبان و یک مسافر، وباری معادل 150 کیلو را دارد
  • نشست و برخواست در باند های بسیار کوتاه (230 متر) و باندهای آماده نشده
  • قابلیت عملیات در باند های نا مناسب با استفاده از چرخ های Tundra  (قابل نصب فقط برای مدل چرخ هدایت شونده عقب)
  • نرخ گلاید بالا که انتیت پرواز را حتی در موارد از کارافتادن موتور تامین میکند
  • قابلیت جداسازی قطعات برای حمل جاده ای
  • 7 دقیقه زمان برای پیاده سازی از کامیون برای پرواز
  • ترمز های هوایی مخصوص اجازه فرود سریع بر روی هدف را می دهند
  • قابلیت عملیات در بازه دمایی گسترده (40-  تا 50+ درجه سانتیگراد)
  • شناور شدن ایرفریم بر آب در موارد فرود اضطراری در ماموریت های نظارتی بر فراز دریا ها
  • قابلیت استفاده از سوخت های متنوع  مثل سوخت خودرو با حداکثر 10 درصد اتانول یا AVGAS . نیاز به سوخت خاصی نیست.  

 

 

 

     

معرفی بلند پرواز خاور

شرکت بلند پرواز خاور در سال 1390 فعالیت خود را رسماً شروع کرد. این شرکت با احداث فرودگاه اختصاصی افلاک آسیا واقع در کیلومتر 53 جاده تهران-سمنان ضلع جنوبی شهرک صنعتی ایوانکی و افتتاح آن در شهریور سال 1392  اقدام به ارائه کلاس های آموزش خلبانی و پرواز های تفریحی نمود. در حال حاضر انواع هواپیماهای سبک و فوق سبک، جایروها و موتور گلایدرها از خدمات این فرودگاه استفاده می کنند. شرکت بلند پرواز خاور هم اکنون آماده ارائه خدمات هوانوردی به سازمان های دولتی، خصوصی و عموم مردم می­باشد.

شرکت بلند پرواز خاور

نشانی : شهرك غرب - ايوانك - فلامك شمالي
کدپستی : 1467713114 
تلفن تماس : 88099450-021
ایمیل شرکت : info@bpkh.co.ir
نمابر :88590499

روابط عمومی : 
info@bpkh.co.ir

پشتیبانی : 
support@bpkh.co.ir