- دسته: بدون مجموعه
- منتشر شده در شنبه, 09 آبان 1394 06:07
- نوشته شده توسط rahimi
- بازدید: 7973
Sinus
موتور گلایدر فوق سبک Sinus حس واقعی یک موتور گلایدر را با بازدهی بی سابقه در طول پرواز های دور برد با سرعت بالا تلفیق می کند. با Sinus می توان از باند های کوتاه برای پرواز استفاده کرد. این هواپیما قابلیت پرواز های طولانی به اقصا نقاط یک کشور را دارد و نسبت گلاید 27:1 دارد.
Pipistrel Sinus: سه هواپیما در یکی
با خرید Sinus شما در واقع سه هواپیما را به قیمت یک هواپیما می خرید. شما صاحب یک گلایدر، یک هواپیمای مقرو ن به صرفه سریع با برد بالا و یک هواپیمای آموزشی همه کاره می شوید. به لطف داشتن دو مجموعه ابزار های کنترل و امکان انتخاب چرخ هدایت شونده ؟؟؟؟؟؟؟؟ در عقب یا جلو، این هواپیما می تواند بهترین گزینه برای آموزش گلاید و همچنین پرواز با موتوراست. عملکرد بسیار خوب این هواپیما با به دست آوردن عنوان World Champion در سال 2001 و شکستن رکورد پرواز تکی در دنیا را در 2004 تایید شد.
بالاترین فن آوری و هزینه بسیار کم
محصولات ما برای هزینه نگهداری تقریبا صفر شناخته شده هستند. در ساخت این هواپیما ازآخرین فن آوری ها، از جمله تکنیک honeycomb (شانه عسل) که ما برای ساخت کامپوزیت ها و عالیترین آلیاژ های فلزی از جمله تیتانیوم و منیزیوم به کار می بریم، استفاده شده است. این مواد و آلیاژها در برخی قسمت های هواپیما استفاده می شوند و باعث نو به نظر رسیدن هواپیما حتی پس از سالها استفاده می شوند. اگر قصد دارید برای مدتی از هواپیمای خود استفاده نکنید، می توانید قطعات Sinus را در 15 دقیقه از هم جدا گنید. باز و بسته کردن همه وسائل کنترل هواپیما بسیار ساده می باشد و نیاز به دقت بالایی ندارد.
کمترین مصرف سوخت و بیشترین برد
این کارآمدترین و اقتصادی ترین هواپیمای فوق سبک موجود در بازار است. با در نظر گرفتن مصرف بسیار کم سوخت (کمتر از 10 لیتر در ساعت در سرعت 200 کیلومتر بر ساعت)، شما می توانید به راحتی بیش از 1000 کیلومتر با باک بنزین استاندارد 60 لیتری پرواز کنید. با آپشن باک 100 لیتری می توانید به برد بیش از 1650 کیلومتری برسید.
بهترین در دنیا
پس از نمایش حیرت انگیز در عرصه گلاید کردن و به ثبت رساندن چندین موفقیت چشمگیر از جمله مثلث 500 کیلومتری FAI، هواپیمای Sinus قله های جهانی متعددی در زمینه هوانوردی را فتح کرده است. این هواپیما برنده بی چون و چرای مسابقات جهانی WAG 2001 در اسپانیا و هواپیمای دوم در سال 2005 در این تورنومنت شد. در سال 2004 Sinus به عنوان اولین هواپیمای فوق سبک که به دور دنیا پرواز کرد شناخته شد. از آن موقع تاکنون دارندگان این هواپیما پرواز های دور برد خارق العاده ای را انجام داده اند که از جمله آنها می توان به پرواز مستمر از پیزا به لیسبون، از آتن به نور کپ، و اولین پرواز فوق یبک از استرلیا تا نیوزلند اشاره کرد. از دیگر موفقیت های Sinus برنده شدن در مسابقه تاریخی پرواز از پاریس تا مادرید در Green Air Challenge 2011 می باشد.
عملکرد در زمین های گوچک
این هواپیما طوری طراحی شده است که قابلیترواز به همه نقاط را دارد. ملخ تنظیم شونده و موتور تقویت شده آن امکان پریدن در مسیر هایی حتی کوتاه تر از 100 متر را فراهم می کند. به زمین نشستن هم می تواند تقریباً در یم نقطه اتفاق بیفتد. این قابلیت Sinus به دلیل ترمز های هوایی کار آمد و مختصات عالی این هواپیما برای پرواز با در سرعت پایین است. در اینجا صحبت از یک عملکرد عالی STOL می باشد! وقتی با Sinus پرواز میکنید شما هیچ محدودیتی در انتخاب مقصد خود حس نخواهید کرد.
گلاید فوق العاده
این هواپیما در اصل یک گلایدر محسوب می شود. بالهای 15 متری اسپورت و نسبت گلاید 1:28 رمانی که ملخ قابلیت حرکت در جهت باد را دارد این امکان را به شما می دهد تا ساعت ها پرواز در ستون ما ها را بدون مصرف حتی یک قطره سوخت تجربه کنید. خطوط ایرودینامیک خوب و رنگ بسیار مرغوب باعث می شود که Sinus گوی سبقت را از تعدادی گلایدرهای بدون موتور برباید. فراموش نکنید که شما می توانید وقتی باد موافق ندارید موتور را روشن کنید.
ایمنی
ایمنی اولویت اصلی ماست و به همین دلیل است که این هواپیما Safety Cockpit Concept (طرح ایمنی کابین خلبان) را به نمایش می گذارد. کل فضای کابین با سازه های جذب انرژی ساخته شده ار فیبر Kelvar پوشانده شده است. این فیبر یک ماده شگفت انگیز است که یکپارچگی کابین را حذف کرده و آن را در مقابل ضربات سخت ایمن می کند. در کنار Safety Cockpit Concept، این هواپیما می تواند مجهز به سیستم چتر نجات بالستیک شود که در مواقع شدیدا اضطراری می تواند کل هواپیما را با افراد داخلش سالم بر زمین بنشاند. محکم و قابل اطمینان
بیش از 1000 هواپیمای ساخت ما در هر شش قاره دنیا در شرایطی که بعضاً تصورش هم سخت است در حال پرواز هستند. تمامی سیستم های نصب شده تحت آزمایشات سخت قرار گرفته اند تا از عملکرد آنها در هوای گرم یا سرد، بارانی یا خشک، و در ارتفاعات پایین یا بالا مطمئن شویم. مدارس پروازی بسیار علاقه مند به Virus 912 هستند از آنجایی که قابل اعتماد، کم هزینه و توانایی پرواز برای سالهای متمادی را دارد.
راحتی و تجملات کابین خلبان
کابین خلبان تهویه خوب و فضای زیادی دارد که در آن دو صندلی در کنار هم قرار می گیرند.شما امکان انتخاب روکش چرمی داخل کابین رت دارید که راحتی و آسودگی را حتی در طولانی ترین و هیجان انگیز ترین پرواز ها به شما هدیه می کند. به دلیل وجود پدال های rudder تنظیم شونده، کوتاه ترین و قد بلند ترین خلبان ها در این هواپیما احساس راحتی می کنند. انتخاب پیشخوان ابزار بزرگ یا کوچک می نواند حس گلایدر یا یک هواپیمای کروز دور برد عالی را در کابین خلبان ایجاد کند. منظره ای که این هواپیما از بغل به شما می دهد می تواتد عکس های فوق العاده ای از هوا به زمین و از هوا به هوا به شما بدهد و حسرت همگان را برانگیزد.
دوستدار محیط زیست
هواپیما های ما نشانگر اعتقاد بلند مدت ما مبنی بر اینکه میتوان به موفقیت های چشمگیر رسید بدون اینکه انرژی را هدر داد یا محیط زیست را آلوده کرد می باشد. هر هواپیما در تاسیساتی در اسلوونی که از نظر انرژی خودکفاست با استفاده از آخرین فن آوری ها طراحی، ساخته و تکمیل می شود. با استفاده از گرمایش زمین و انرژی خورشیدی در تمامی مراحل تولید ما از تولید 180000 کیلوگرم co2 در سال جلوگیری می کنیم. با داشتن یکی از محصولات ما شما به بهتر و زیبا تر کردن دنیا کمک می کنید. تلاش ما برای محیط زیست بهتر نشان دهنده ماموریتی است که Pipistrel برای خود قایل است و آن در تبیین این واقعیت است که تولید محصولات با بالاترین تکنولوژی و در عین حال دوستدار محیط زیست امکان پذیر است. منتظر خبر های بیشتر باشید.